Ratkaisut kaupan alan yrityksille
Tehokkaat työkalut kannattavuuden ja tehokkuuden seurantaan
Finadeck on helpoin ja kustannustehokkain tapa yhdistää taloutta sekä operatiivista liiketoimintaa koskeva data helpommin ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi, ymmärtää historiaa ja nykytilaa sekä suunnitella tulevaisuutta.
Finadeckin avulla lasket vaivatta esimerkiksi keskiostoksen ja työn tehokkuuden tunnusluvut, jotka kertovat enemmän kannattavuudestasi.
Yksi klikkaus ja sinulla on kaikki työkalut, joita tarvitset yrityksesi eteenpäin viemiseen.
Hahmota iso kuva ja poraudu poikkeuksiin
Rakenna haluamasi dashboardit muun muassa yrityksesi sekä toimipisteidesi myynnin, kannattavuuden, tehokkuuden, tulo- ja kulurakenteen sekä taserakenteen seurantaan. Jaa raportit haluamillesi henkilöille helpommin kuin koskaan aiemmin automatisoimalla dashboardien kuukausittaiset lähetykset.
Rakenna ja automatisoi haluamasi koontiraportit
Luo haluamasi koontiraportit Finadeckiin sisänrakennetulla helppokäyttöisellä raportin rakennustyökalulla, jolla voit valita raportteihin haluamasi sarakkeet sekä muuttujat ja viimeistellä raporttien visuaalisen ilmeen. Voit automatisoida myös omien raporttien kuukausittaiset lähetykset haluamillesi henkilöille.
Helpota tulevaisuuden suunnittelua
Hyödynnä Finadeckin helppokäyttöisiä budjetointi- ja ennustetyökaluja tulevaisuuden suunnittelussa ja skenaarioiden luonnissa. Voit syöttää budjetin yritys- ja laskentakohdetasolla Finadeckissa tai lukea budjetin sisään .csv aineistona tai Google Sheets integraation kautta.