Ratkaisut palvelualan yrityksille
Nykyaikainen ohjelmisto kannattavuuden, tehokkuuden ja asiakkuuksien seurantaan
Palvelut tekevät asiakkaan elämästä helpompaa. Finadeck tekee palveluiden hallitsemisesta helpompaa.
Kun esimerkiksi tehdyt työtunnit ja taloushallinnon data yhdistetään Finadeckissa, voitte rakentaa haluamanne tunnusluvut ja seurata vaivattomasti kuinka muun muassa liikevaihto per tehty työtunti kehittyy eri projekteissa.
Finadeck on helpoin ja kustannustehokkain tapa yhdistää taloutta sekä operatiivista liiketoimintaa koskeva data helpommin ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi, ymmärtää historiaa ja nykytilaa sekä suunnitella tulevaisuutta.
Yksi klikkaus ja sinulla on kaikki työkalut, joita tarvitset yrityksesi eteenpäin viemiseen.
Hahmota iso kuva ja poraudu poikkeuksiin
Rakenna haluamasi dashboardit muun muassa yrityksenne sekä laskentakohteidenne myynnin, kannattavuuden, tulo- ja kulurakenteen ja tehokkuuden seurantaan. Jaa raportit haluamillesi henkilöille helpommin kuin koskaan aiemmin automatisoimalla dashboardien kuukausittaiset lähetykset.
Rakenna ja automatisoi haluamasi koontiraportit
Luo haluamasi koontiraportit Finadeckiin sisänrakennetulla helppokäyttöisellä raportin rakennustyökalulla, jolla voit valita raportteihin haluamasi sarakkeet sekä muuttujat ja viimeistellä raporttien visuaalisen ilmeen. Voit automatisoida myös omien raporttien kuukausittaiset lähetykset haluamillesi henkilöille.
Helpota tulevaisuuden suunnittelua
Hyödynnä Finadeckin helppokäyttöisiä budjetointi- ja ennustetyökaluja tulevaisuuden suunnittelussa ja skenaarioiden luonnissa. Voit syöttää budjetin yritys- ja laskentakohdetasolla Finadeckissa tai lukea budjetin sisään .csv aineistona tai Google Sheets integraation kautta.